::KOLEKSI AWANG::

Sunday, 6 May 2012

Kawan Makan Kawan (part 1)


Cerita ni terjadi masa awang semester 4...sekarang awang semster 6 dh.Awang ada seorang kawan ni ,kawan baik awang time awang sem 1 dgn sem 2 sebab kami satu kelas dulu.Sem 2 kami satu bilik pulak kat hostel.Akhir sem 1 awang ada masuk satu organisasi kat tempat awang belajar ni.Awang minat ala-ala ketenteraan ni.Kami masuk la sekali organisasi ni.Sebelum diiktiraf sebagai ahli tetap kami kena jalani satu latihan yang teramat la payahnya untuk golongan yang macam awang .Awang ni bukan lembik tapi awang ni tak pernah berdikari sebelum masuk Universiti.So bila sampai je U ni awang jadi terkapai2.Tapi tak pe awang rempuhi gak selama 2 minggu kem tu berlangsung.Kami dididik dan di latih macam tentera tapi mungkin ringan sikit la latihannya sebab kami kan budak U.Sikit pun sakit jgak la fizikal dengan mental awang ni.Selesai je latihan tu kami pulang ke rumah untuk bercuti selama seminggu sebelum sem 2 bermula...HMM GENG DH PUKUL 3 LBIH AWANG TK TIDO LG NI..NANTI AWANG SAMBUNG YE..NITE :)

No comments:

Post a Comment