::KOLEKSI AWANG::

Saturday, 5 May 2012

Lecturer Poyo


Lecture poyo...Memang dia terkenal dengan nama tu untuk diri awang.Awang bukan nak kutuk la tapi agak-agak la nak poyo kan.Kita sesama melayu haruslah tolong melayu sama melayu tak payah la nak poyo sangat sampaikan student nak mintak tolong ajarkan benda yang tak paham pon dia marah2.Benda ni memang btol2 berlaku kat satu IPTA ni ,kawan awang sendiri yang kena.Ada ke patot si pensyarah ni maki kawan awang tu padahal kawan awang tu dah cakap elok2 kot kat lecturer tu untu ajar dia pasal benda yang dia tak paham tu.Lecturer tu kata "kau balik bljar sendiri lah,mak bpak kau hantar kau datang sini untuk belajar".Tak ke pertanyaan kawan awang untuk si lecturer tu pun merupakan satu pembelajaran??tu melayu sama melayu tu bukan nak kutuk la kan tapi consider la sikit.Awang rase sebab ni la melayu tak maju2 sampai sekarang.Sedangkan kaum sendiri tak nak bantu inikan pula yang lain tu.Dah konpom2 lain bahasa lain agama.KLIK READMORE UNTUK SAMBUNG CERITA AWANG